Meniu
Asmeninė anketa Prisijungimas ir registracija
Atgal Pagrindinis » Каталог статей » Sąmokslo teorijos

Pasaulinis laikrodininkų sąmokslas

  • 0.0 Reitingas
  • 2009 Peržiūrosов

Taip vadinamas keistas fenomenas, kuris yra aptarinėjamas jau keliolika metų. Šio sąmokslo esmė yra ta, kad bet kurių laikrodžių su rodyklėmis reklamoje jie visada rodo 10 valandų 10 minučių. Kodėl taip yra? Versijų yra įvairių: nuo rinkodarinės “šypsenos imitacijos” iki antifašistinės organizacijos, vos ne šimtą metų pogrindyje kovojančios su fašizmu, simbolio.

Rinkodarinė versija: šypsenos imitacija

Rinkodaros specialistai ir vadybininkai tokioje laikrodžio rodyklių padėtyje įžvelgia gilią psichologinę prasmę. Tai šypsenos imitacija. Vadinasi, tam, kas mato reklamą, nekyla prislėgtumo jausmo, kaip būtų, jei rodyklės rodytų 16 val. 40 min. – simbolizuotų liūdesį. O dabar laikrodis žvaliai šypsosi ir auditorijai siunčia teigiamą žinią. Čia kyla klausimas: kodėl būtent 10.10, o ne 14.50? Be dešimties trys taip pat vizualiai sukuria šypseną. Į šį klausimą rinkos tyrėjai taip pat turi atsakymą: rytas – pozityvesnis ir žvalesnis laikas negu popietė.

Praktinė versija: neužgožia logotipo

Daugeliu atveju šiuolaikinių laikrodžių rodyklės bet kurioje kitoje padėtyje uždengia logotipą, papildomus ciferblatus ir puošybos detales. O nustačius jas 10.10 žmogus turi galimybę apžiūrėti viską, taip pat pačias rodykles, kurios geruose laikrodžiuose yra vertingos. Šios versijos trūkumas yra vienas: anaiptol ne visuose laikrodžiuose yra daugybė papildomų detalių, dėl kurių būtina rodykles nusukti būtent taip. O “taurė”, kurią sudaro valandų ir minučių rodyklės, vartotojo dėmesį nukreipia į logotipą. Platesnė padėtis nesukurs reikiamo akcento, o siauresnė “užspaus” logotipą.

Antroji praktinė versija

Viename makete gali būti iškart keli laikrodžiai, kuriuos fotografavo ne tas pats fotografas. Ir jei laikas nesutaps, viskas atrodys chaotiškai ir sudarys įspūdį, kad šios markės laikrodžiai laiką rodo netiksliai.

“Tvarkinga” versija

Kai minučių rodyklė rodo dešimt minučių ar panašiai, valandų rodyklė beveik tiksliai stovi ant valandos skaičiaus. Taip laikrodis atrodo “tvarkingai”, solidžiai. O 10 valandų prie 10 minučių pasirinktos vien dėl simetrijos, ir vėl tvarkingo vaizdo sumetimais.

Pramoninė versija

Būtent tokioje padėtyje laikrodžių rodyklės nustatomos juos surenkant konvejeriu. O reklamai fotografuojami visiškai nauji laikrodžiai, nė sekundės neveikę. Bet ir prie šios versijos galima prikibti: viena yra mechaniniai laikrodžiai, kurie neis, kol jų neužvesi, bet visai kas kita – kvarciniai, kuriems baterijos įdedamos jau gamykloje, arba tokie, kurie automatiškai prisukami veikiant vibracijai ir kratant..

Estetinė versija

Jos esmė – rodyklės 10.10 padėtyje atrodo estetiškiausiai. Reklama turi būti graži, todėl atseit reklamoje ir naudojamas šis laikas. Versija neišlaiko kritikos, nes estetiniu požiūriu šis laikas nė kiek nepranoksta 15.00, 15.30, 11.15 ir panašiai.

Parengta pagal priedą „Laisvalaikis“