Meniu
Asmeninė anketa Prisijungimas ir registracija
Atgal Pagrindinis » Kompiuterija » 2014 » Biržėlis » 26

Naujieji „5 in 1“ transformeriai: kas nemoka skaičiuoti - „Toshiba“ ar „Lenovo“?

Bendrovė „Toshiba“ birželio mėnesį pristatė tris naujos kartos hibridinius nešiojamus kompiuterius. Kompanijos pozicija pakankamai aiški – siekis užtikrinti įrenginių universalumą, kadangi visi nauji kompiuteriai gali būti naudojami ir kaip įprastiniai nešiojami kompiuteriai, ir kaip planšetiniai kompiuteriai.

„Toshiba“ šiuo metu ypatingai daug dėmesio skiria „Satellite Radius“ nešiojamojo kompiuterio pristatymui, kuris savo lankstumo galimybėmis yra prilyginamas garsiajam „Lenovo“ kompanijos „Yoga“ hibridiniam nešiojamajam kompiuteriui.

Japonijos kompanija „Toshiba“ oficialiai teigia, kad „Satellite Radius“ iš viso gali būti naudojamas penkiuose skirtinguose režimuose, o tai yra vienu režimu daugiau nei gali pasiūlyti „Lenovo Yoga“.

Kaip ir „Yoga“, „Radius“ naudoja dviejų ašių vyrių sprendimą, kuris leidžia įrenginį naudoti kaip įprastą nešiojamąjį kompiuterį, planšetinį kompiuterį ar pateikčių demonstravimo ir auditorijos režimuose. Pastarasis (auditorijos režimas) yra pritaikytas vaizdo įrašų peržiūrai eliminuojant prieigą prie klaviatūros. Be to, „Toshiba“ išskiria ir penktąjį režimą, kuris atlenkus ekraną leidžia hibridą tiesiog „ištiesti“ ant stalo. Vienareikšmiškai vertinti penktąjį režimą kaip naujovę sudėtinga, mat analogiškai galima dirbti ir su „Yoga“, tačiau „Lenovo“ nėra linkusi jo priskirti prie vieno iš darbo režimų.

Kažkas nemoka skaičiuoti, ar kažkas „spaudžia“ iš marketingo viską, ką gali? Priminsime, jog minėtas „Lenovo“ kompiuteris dėl savo funkcionalumo ir labai patrauklios kainos sulaukė didelio populiarumo ne tik plačiame pasaulyje, bet ir Lietuvoje - tolesnėje nuorodoje galite susipažinti su „Lenovo Yoga“ detaliomis charakteristikomis ir lietuviška kaina. Tad logiška, jog kompanijai „Toshiba“ reikia gerokai pasistengti, kad perviliotų potencialius „Yoga“ pirkėjus pas save.

Kadangi tai hibridinis kompiuterius, „Toshiba Satellite Radius“ yra komplektuojamas su 15,6 colių aukštosios raiškos lietimui jautriu ekranu. Hibrido centrinis procesorius gali būti pasirenkamas pagal poreikį iš „Intel Haswell Core i5“ arba „Intel Haswell Core i7“. Iš kitų techninių charakteristikų reikėtų paminėti 1 TB talpos kietąjį diską, 8 GB operatyviosios RAM atminties, „Harman Kardon“ garso kolonėles, tris USB 3.0 jungtis ir „Intel WiDi“ belaidžio vaizdo perdavimo technologiją.

Kaip ir „Radius“, taip ir kiti du nauji hibridiniai kompiuteriai „Satellite Click 2“ ir „Satellite Click 2 Pro“ patiks universalių sprendimų mėgėjams. „Satellite Click 2“ hibridinių įrenginių išskirtinumas yra nuimamas ekranas, kuris įprastą nešiojamą kompiuterį leidžia paverti planšetiniu kompiuteriu. Abu šios serijos įrenginiai turi integruotus 13,3 colio lietimui jautrius ekranus. Skirtumas tik tas, kad „Satellite Click 2“ ekranas yra 1366 x 768 taškų raiškos, o „Satellite Click 2 Pro“ jau turi aukštosios raiškos ekraną.

Skirtumų galime pastebėti ir vertinant kitus techninius aspektus. Pavyzdžiui, jei „Satellite Click 2“ komplektuojamas su keturių branduolių „Intel Pentium“ centriniu procesoriumi ir 500 GB kietuoju disku, tai „Satellite Click 2 Pro“ pirkėjams siūlomi „Intel Haswell“ architektūros centriniai procesoriai ir 128 GB SSD diskas.

Skelbiama, jog „Satellite Radius“ kainuos apie 926 JAV dolerius. Greičiausias būdas įsigyti šį hibridą – „Toshiba“ oficiali arba „Best Buy“ elektroninės parduotuvės. „Best Buy“ „Satellite Radius“ hibridas turėtų pasirodyti jau liepos pradžioje.

„Satellite Click 2“ serijos nešiojamųjų hibridinių kompiuterių platinimo sąlygos lieka analogiškos kaip ir „Radius“ hibridui. Tuo tarpu kainų kategorija puikiai įsiterpia tarp „Toshiba Satellite Radius“. „Satellite Click 2“ kainos prasideda nuo 587 JAV dolerių, o „Satellite Click 2 Pro“ nuo 1029 JAV dolerių.

Palyginus šias kainas (jos dar be mokesčių ir tiekimo antkainių) su Lietuvoje pardavinėjimų „Toshiba“ kompiuterių kainomis, matyti, jog naujieji transformeriai priklausys brangesnių kompanijos produktų klasei. Tad mažai tikėtina, jog jie pasirodys silpnesnę perkamąją galią turinčiose šalyse, tame tarpe ir Lietuvoje. Žinoma, tai netrukdo juos įsigyti per užsienio elektronines parduotuves.

Niekas neišdrįso palikti komentaro.
Būkite pirmi, kurie pasidalins savo nuomonėmis su kitais.
avatar